Dotąd żaden z rodzimych startupów nie dotarł do trzeciej rundy inwestycyjnej (część polskich stratupów ma za sobą pierwszą rundę finansowania, niektóre z nich dotarły do drugiej rundy).
Grono inwestorów Base to fundusze, które wcześniej stały za takimi sukcesami jak Facebook, Skype czy Dropbox. W trzeciej rundzie dołączył do nich fundusz Tenaya Capital (wcześniej zainwestował m. in. w takie firmy, jak Kayak, New Relic czy Eventbrite). Łącznie, we wszystkich rundach, Base otrzymało rekordowe w Polsce finansowanie, którego wysokość przekroczyła 50 mln dol.
W Base tłumaczą, że pozyskane właśnie przez firmę środki są efektem dynamicznego podboju rynku.
– Od czasu poprzedniej inwestycji w marcu zeszłego roku przychody firmy rosną a liczba klientów Base podwoiła się. Obecnie ponad 6500 przedsiębiorstw zarządza swoją sprzedażą przez platformę Base, są wśród niech takie firmy jak Cisco, Stryker, Knight Frank, czy polski DocPlanner – wyliczają w polskim startupie.
Bartek Kiszala, jeden z założycieli firmy, wskazuje na cel spółki - dostarczać zespołom sprzedażowym platformę, która dzięki łatwości użycia i wnikliwej analizie danych poprawi ich produktywność. – Chcemy dokonać trwałego przełomu w pracy milionów ludzi – podkreśla i dodaje, że pozyskane w ostatniej rundzie środki Base zamierza przeznaczyć na inwestycje w rozwój produktu i zespołu.