Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.09.2015 18:10 Publikacja: 29.09.2015 18:10
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik PG Piotr Guzik
Tak szacuje firma Brand Finance specjalizującą się w wycenianiu marek. Przed aferą, która spowodowała zmianę prezesa firmy i mocno osłabiła koncern, marka VW wyceniana na 31 mld dol. była trzecia pod względem wartości marką motoryzacyjną świata, zaraz po Toyocie, której marka jest dziś wyceniana na 35 mld dol. i po BMW). Tylko w ciągu 2014 roku jej wartość wzrosła o 4 mld dol.
- Łatwość, z jaką wykryto [niedozwolone –red.] działania spółki są tym bardziej zaskakujące, że podejmując je VW był gotowy do narażenia swojego najcenniejszego aktywa. Zamiast reklamować się hasłem „Das Auto" firma powinna zmienić motto na „Crass Auto" ( „prostacki samochód" –red.) – skomentował David Haigh, prezes Brand Finance.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W Egipcie podpisano porozumienie pokojowe kończące konflikt w Strefie Gazy. Apple uruchamia elektrownię wiatrową...
Uczestnicy debaty zgodnie ostrzegali przed nieproporcjonalnym charakterem nowelizacji ustawy o krajowym systemie...
Napięcia między USA a Chinami rosną, polski program Orka zbliża się do rozstrzygnięcia, a europejski przemysł na...
Będę stał na straży wolności słowa i wartości demokratycznych, o które przecież jeszcze nie tak dawno walczyliśm...
6 października wystartował Konkurs e-Board of Directors – nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej promują...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas