Reklama
Rozwiń

Kurierzy już szykują się do świątecznego szczytu

93 proc. amerykańskich konsumentów uważa zróżnicowane opcje dostawy towaru kupionego online za ważny czynnik wpływający na zadowolenie z e-zakupów – wynika z badań „Holiday Shipping 2015”.

Publikacja: 06.10.2015 16:06

Kurierzy już szykują się do świątecznego szczytu

Foto: 123RF

To oznacza, że liczba osób, dla których ten aspekt zakupów internetowych jest szczególnie istotny, wzrosła w ciągu roku aż o jedną czwartą. Wyniki pokazują również, że prawie wszyscy klienci (98 proc.) korzystają z możliwości śledzenia swoich paczek. Duża część z nich (39 proc.) robi to za pomocą e-maili, 30 proc. za pomocą urządzeń mobilnych, a 28 proc. używa w tym celu strony internetowej. Ponadto 39 proc. konsumentów preferuje dokonywanie zwrotów w najbliższym sklepie. Jednak prawie tyle samo osób (38 proc.) korzysta z usług operatorów pocztowo-kurierskich.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Kina podsumowują pierwsze półrocze. Nawet „Minecraft” nie pomógł
Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana