Kurierzy już szykują się do świątecznego szczytu

93 proc. amerykańskich konsumentów uważa zróżnicowane opcje dostawy towaru kupionego online za ważny czynnik wpływający na zadowolenie z e-zakupów – wynika z badań „Holiday Shipping 2015”.

Publikacja: 06.10.2015 16:06

Kurierzy już szykują się do świątecznego szczytu

Foto: 123RF

To oznacza, że liczba osób, dla których ten aspekt zakupów internetowych jest szczególnie istotny, wzrosła w ciągu roku aż o jedną czwartą. Wyniki pokazują również, że prawie wszyscy klienci (98 proc.) korzystają z możliwości śledzenia swoich paczek. Duża część z nich (39 proc.) robi to za pomocą e-maili, 30 proc. za pomocą urządzeń mobilnych, a 28 proc. używa w tym celu strony internetowej. Ponadto 39 proc. konsumentów preferuje dokonywanie zwrotów w najbliższym sklepie. Jednak prawie tyle samo osób (38 proc.) korzysta z usług operatorów pocztowo-kurierskich.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa