Aktualizacja: 06.10.2015 16:06 Publikacja: 06.10.2015 16:06
Foto: 123RF
To oznacza, że liczba osób, dla których ten aspekt zakupów internetowych jest szczególnie istotny, wzrosła w ciągu roku aż o jedną czwartą. Wyniki pokazują również, że prawie wszyscy klienci (98 proc.) korzystają z możliwości śledzenia swoich paczek. Duża część z nich (39 proc.) robi to za pomocą e-maili, 30 proc. za pomocą urządzeń mobilnych, a 28 proc. używa w tym celu strony internetowej. Ponadto 39 proc. konsumentów preferuje dokonywanie zwrotów w najbliższym sklepie. Jednak prawie tyle samo osób (38 proc.) korzysta z usług operatorów pocztowo-kurierskich.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas