Reklama

Fenomen Škody Superb

Czeska marka pokazała, że atrakcyjne finansowanie jest równie ważne jak dobry produkt.

Publikacja: 29.10.2015 14:41

Tylko w trzech pierwszych kwartałach Škoda sprzedała w Polsce niemal 4 tys. superbów

Tylko w trzech pierwszych kwartałach Škoda sprzedała w Polsce niemal 4 tys. superbów

Foto: Škoda

W trzech pierwszych kwartałach tego roku rejestracje nowych aut osobowych powiększyły się o 5,4 proc., do 258 240 sztuk, wynika z informacji przygotowanej przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów. Udział klientów indywidualnych zmalał do 35,8 proc. Kupili oni o 3,9 proc. aut mniej niż rok wcześniej. W tym samym okresie nabywcy na REGON zwiększyli zakupy o 16,9 proc. Ta grupa była szczególnie aktywna we wrześniu, sprzedaż w tym segmencie wzrosła o 26,6 proc. w stosunku do września 2014 roku.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama