Reklama
Rozwiń
Reklama

Siła pomysłów

Zaczęło się od tego, że syn Michała Korby dostał w prezencie trzy pudełka tych samych klocków. Dzieciak nie był zadowolony. A ojciec chciał temu zaradzić.

Publikacja: 12.11.2015 21:00

iWisher to lekarstwo na nietrafione prezenty, przekonują autorzy aplikacji

iWisher to lekarstwo na nietrafione prezenty, przekonują autorzy aplikacji

Foto: materiały prasowe

Z kolegami uznał, że pomogłaby lista prezentów, ale w nowoczesnej wersji. Tak powstała aplikacja iWisher, czyli – jak twierdzą jej autorzy – lekarstwo na nietrafione prezenty lub sposób na spełnienie marzeń: kupno iPhone'a, wyjazd na wycieczkę lub skok ze spadochronem, bo i takie marzenia serwis realizował.

Pomysł jest prosty. Trzeba wejść na stronę internetową projektu, zarejestrować się, wybrać prezent z dowolnego sklepu internetowego, stworzyć iwishera i wpłacać na przypisane konto pieniądze samemu lub za pomocą rodziny i znajomych. Dla tego pomysłu Michał Korba, Łukasz Wasiluk i Bartosz Izdebski porzucili dotychczasowe etaty i założyli własną firmę. W spółce objęli 25 proc. udziałów, kolejne 26 proc. wykupił lubelski przedsiębiorca Maciej Maniecki, a pozostałe 49 proc. za 400 tys. zł Lubelski Park Naukowo-Technologiczny.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama