Reklama

Auta elektryczne i tak przyjadą

Region jest wyraźnie zapóźniony z elektryfikacją motoryzacji. Ale i nie mam wątpliwości, że to zapóźnienie jest absolutnie do nadgonienia - mówi Antoine Barthes, prezes Nissana na Europę Środkową i Wschodnią

Publikacja: 28.11.2015 15:59

Antoine Barthes, prezes Nissana na Europę Środkową i Wschodnią

Antoine Barthes, prezes Nissana na Europę Środkową i Wschodnią

Foto: materiały prasowe

Zbliżamy się do końca roku kalendarzowego 2015. Czy dla Nissana w Europie, był to dobry rok?

Zacznijmy od tego, że Polska bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. Sprzedaż nowych aut cały czas rośnie i to w tempie dwucyfrowym. Tyle, że ten wzrost wynika głównie z zakupów aut przez firmy. Oczywiście nie mamy nic przeciwko temu, ale wyraźnie widać, że jest rozbieżność pomiędzy nastrojami w firmach i na rynku konsumenckim. Dla Nissana to dobra wiadomość, ponieważ rynek flotowy wyraźnie nas zauważył, a strategię wobec rynku korporacyjnego zmieniliśmy dwa lata temu i wyraźnie widzimy oczekiwane efekty.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama