PlayStation Network, Xbox Live, Steam, GOG, Amazon, Gamestop czy App Store firmy Apple to tylko niektóre z ponad 100 różnych sklepów, w których pojawi się w sprzedaży najnowsza produkcja firmy Bloober Team. Firma razem ze swym partnerem handlowym, firmą Aspyr Media, spodziewa się bardzo dobrych wyników sprzedażowych. – "Layers of Fear" („LoF"), dzięki wersji wczesnego dostępu, stał się jednym z najbardziej oczekiwanych przez graczy tytułów w ostatnich miesiącach. Dzięki temu "LoF" na starcie dostanie wsparcie marketingowe od format holderów, które będzie widoczne już od pierwszego dnia sprzedaży – zapowiada Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Już pojawiają się pierwsze recenzje gry, które potwierdzają jej wysoką jakość. Np. „Gamesradar" przyznał grze maksymalną ocenę (10/10), dodając, że to jeden z najlepszych horrorów w jakie grał recenzent. Z kolei magazyn „The Escapist" nazywa grę "prawdziwym arcydziełem", przyznając pięć punktów na pięć możliwych.
– Cieszy nas pozytywny odbiór gry, a jeszcze bardziej prawdziwe zaangażowanie graczy – dla przykładu portal IGN został skrytykowany przez graczy za ich zdaniem zaniżoną ocenę naszej gry. To pokazuje jak w dzisiejszych realiach ogromne znaczenie ma zdanie samych graczy oraz materiały prezentowane przez twórców filmów wideo. Tym bardziej, jesteśmy bardzo ciekawi ich opinii po zagraniu w pełną wersję gry – mówi Piotr Babieno.
"LoF" będzie dostępny w wymienionych wyżej kanałach dystrybucji w cenie 19,99 dol. W Polsce dostępna jest specjalna wersja kolekcjonerska, w specjalnej niższej cenie – wyłącznie dla graczy z naszego kraju.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2008 r. Specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku thriller/horror skierowanych do odbiorcy dorosłego. Jeszcze w tym roku spółka zamierza przenieść swoje akcje z NewConnect na główny Parkiet warszawskiej giełdy. Papiery game developera wyceniane są na 42,5 zł. To o 1 proc. mniej niż na zamknięciu piątkowej sesji i o ponad 60 proc. więcej niż rok wcześniej.