Plan pięcioletni T-Mobile Polska

Być najlepszym operatorem mobilnym oferującym proste rozwiązania to cel zarządu dla firmy, która najmocniej traci klientów.

Publikacja: 10.03.2016 21:00

Foto: Bloomberg

W piątek pracownicy T-Mobile Polska, jednej z czterech największych sieci komórkowych w kraju, poznają nowy schemat organizacji firmy. Kończą się też rozmowy poprzedzające ogłoszenie warunków Programu Dobrowolnych Odejść, w efekcie którego zatrudnienie w telekomie ma się zmniejszyć o 500 etatów i spaść poniżej 4 tys. osób.

W czwartek prezes Adam Sawicki tłumaczył dziennikarzom, na czym polega pięcioletnia strategia telekomu, za sprawą której ma się on diametralnie zmienić. Wbrew przewidywaniom części ekspertów T-Mobile nie chce stawiać na łączenie usług mobilnych i stacjonarnych (tzw. konwergencję), czyli konkurować z Orange Polska. – Nie widzę korelacji między oferowaniem pakietów trzech czy czterech usług a lojalnością klienta – mówił Sawicki.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Dyskusja o bezpieczeństwie Europy Środkowej i Wschodniej w Warszawie
Biznes
Donald Trump ostro krytykuje Elona Muska. „On po prostu oszalał”
Biznes
Przedsiębiorczy, czyli zaradny i pracowity
Biznes
Fala bankructw. Niemiecki rząd tnie podatki. Napięcia między USA a Chinami