Plan pięcioletni T-Mobile Polska

Być najlepszym operatorem mobilnym oferującym proste rozwiązania to cel zarządu dla firmy, która najmocniej traci klientów.

Publikacja: 10.03.2016 21:00

Foto: Bloomberg

W piątek pracownicy T-Mobile Polska, jednej z czterech największych sieci komórkowych w kraju, poznają nowy schemat organizacji firmy. Kończą się też rozmowy poprzedzające ogłoszenie warunków Programu Dobrowolnych Odejść, w efekcie którego zatrudnienie w telekomie ma się zmniejszyć o 500 etatów i spaść poniżej 4 tys. osób.

W czwartek prezes Adam Sawicki tłumaczył dziennikarzom, na czym polega pięcioletnia strategia telekomu, za sprawą której ma się on diametralnie zmienić. Wbrew przewidywaniom części ekspertów T-Mobile nie chce stawiać na łączenie usług mobilnych i stacjonarnych (tzw. konwergencję), czyli konkurować z Orange Polska. – Nie widzę korelacji między oferowaniem pakietów trzech czy czterech usług a lojalnością klienta – mówił Sawicki.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?