Polskie firmy zaspały z cyfryzacją

Największe przedsiębiorstwa w kraju nie wykorzystują szansy wynikającej z digitalizacji, chociaż aż 70 proc. ich szefów deklaruje, że bardzo ją popiera.

Publikacja: 19.06.2016 20:03

O cyfryzacji w rodzimych przedsiębiorstwach głównie się mówi, ale niewiele robi, by doprowadzić do ich prawdziwej transformacji dzięki nowym technologiom. Rozdźwięk między dużą wśród menedżerów świadomością nadciągającej cyfrowej rewolucji a wdrożeniami realnych rozwiązań w firmach jest ogromny. Takie są wyniki badania Digital Index przeprowadzonego pod patronatem „Rzeczpospolitej" w największych przedsiębiorstwach w naszym kraju przez firmę konsultingową Roland Berger.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa