Budowanie zaangażowania pracowników w grywalizacji

Budowanie kultury opartej na zaangażowanych i lojalnych pracownikach jest wielkim wyzwaniem.

Publikacja: 16.10.2016 13:51

Budowanie zaangażowania pracowników w grywalizacji

Foto: Archiwum

Szczególnie przy współpracy z Igrekami (pokolenie urodzone po 1980 roku), którzy nie wykazują dużego przywiązania do pracodawców, deklarując chęć nowych wyzwań, częstej zmiany firmy, szybkiego awansu i rozwoju. Aby dostarczać millenialsom stymulacji i nowych bodźców w pracy warto planować im różnorodne zadania oraz sięgnąć po nowoczesne metody dla ich rozwoju i zaangażowania w „życie" firmy. Okazją do szybkiej, angażującej nauki są symulacje biznesowe, coraz częściej stosowane w procesach szkoleniowych, rozwojowych, integracyjnych. Mają one angażować grupy pracowników, wspierać ich motywację, dostarczać cennych praktycznych doświadczeń oraz pozytywnych emocji. Największą międzynarodową,i zarazem najpopularniejszą w Polsce, symulacją biznesową jest Global Management Challenge.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Rosjanie kupili tynk do silosów atomowych w UE. Niemiecka firma zaprzecza łamaniu sankcji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Ciekawe wieści z CD Projektu. Jak sobie radzą Wiedźmin i Cyberpunk?
Biznes
Europejska zbrojeniówka napędza rynek pracy
Biznes
Nie chce, ale musi. Roman Abramowicz przenosi biznes do Rosji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Negocjacje UE-USA przyspieszają, coraz mniej umów B2B, Tesla traci Europę
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont