#RZECZoBIZNESIE: Jan Kasprzycki Rosikoń: Liderzy korzystają z crowdsourcingu

Wierzymy w to, że każdy z nas ma milion pomysłów i poszukując innowacji, możemy zaangażować wszystkich naszych pracowników albo konsumentów - mówi Jan Kasprzycki Rosikoń, dyrektor w EY.

Aktualizacja: 27.10.2016 14:34 Publikacja: 27.10.2016 14:21

#RZECZoBIZNESIE: Jan Kasprzycki Rosikoń: Liderzy korzystają z crowdsourcingu

Foto: Rzeczpospolita

Co naprawdę kryje się pod ideą crowdsourcingu i czym różni się on od takich pojęć, jak crowdfunding i outsourcing?

- Crowdsourcing polega na tym, że oddajemy konkretne działanie do szerokiej grupy społeczności. W ten sposób możemy outsourcować różne elementy, np. finansowe – pozyskiwanie środków, czyli crowdfunding – wyjaśnia Jan Kasprzycki Rosikoń.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Specjaliści IT znów w cenie – rynek pracy ożywia się