Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.11.2016 08:17 Publikacja: 29.10.2016 09:05
Foto: Archiwum
Tekst pochodzi z wrześniowego numeru Bloomberg Businessweek Polska
Stanie się tak oczywista, jak codzienny dostęp do internetu. A może i jak powietrze. Fascynaci nowej technologii zwanej w skrócie VR – od virtual reality – nie mają wątpliwości, a sceptycyzm zazwyczaj ich rozbawia. – Czy 10 lat temu ktoś wyobrażał sobie, że cała rodzina będzie siedzieć przy stole, każdy wpatrzony w ekran własnej komórki – pyta retorycznie Maciej Wolański, szef działu R&D sektora finansowego w firmie Comarch i wielki zwolennik upowszechniania VR.
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas