Aktualizacja: 19.12.2016 20:12 Publikacja: 19.12.2016 19:19
Tyle według szacunków Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową wyniósłby spadek wartości sprzedaży tzw. leków OTC i suplementów diety, gdyby z mediów całkowicie zniknęły ich reklamy. Do tego o 12,9 proc., czyli o 54 mln zł, spadłyby wpływy do budżetu państwa z podatków, jakie odprowadzają producenci farmaceutyków, a o kolejne 12 mln zł skurczyłyby się przychody z podatków płaconych przez branżę reklamową.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas