Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: Święta w hotelu

Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

Publikacja: 21.12.2016 11:22

 

Już w sierpniu zaczęła się sprzedaż oferty hotelowej na Święta Bożego Narodzenia. - Jest to wyjątkowy rok, nie przypominam sobie, żeby w ostatnich kilkunastu latach święta sprzedawały się z takim wyprzedzeniem – mówiła Hamerska.

- Nasze zachowania nabywcze uległy zmianie. Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – dodała.

Hamerska przyznała, że wieczerza wigilijna jest przygotowana w hotelach bardzo elegancko i uroczyście, a rodziny mają swoje stoliki. - Są to rodziny wielopokoleniowe, czyli od malucha do seniora – zaznaczyła.

Reklama
Reklama

Gość programu zaznaczyła, że święta w hotelu są drogie. - Patrząc pod względem rynkowym nie jest to tanio – mówiła. - Można sobie wybrać standard hotelu, czy pakiet. Rekomenduję kupowanie jakichkolwiek ofert hotelowych z dużym wyprzedzeniem. Wtedy mamy szansę na dobre rabaty, wybranie dobrego pokoju i na negocjacje – dodała.

Hamerska wyliczyła, że w tym roku otworzono w Polsce ponad 100 nowych hoteli. - Bardzo intensywnie rozwija się rynek hotelowy, co wynika z dużego popytu na usługi hotelowe – oceniła.

- Wiele hoteli się rozbudowuje, coraz więcej marek międzynarodowych wchodzi do Polski – dodała.

Przyznała, że końcówka stycznia to będzie dobry moment, żeby pomyśleć o wyjeździe wielkanocnym, jeśli chcemy go kupić w dobrej cenie. - Boom na te święta to pewnie będzie luty – oceniła.

Hamerska wyjaśniła, że w przyszłym roku na rynku hotelarskim będzie widoczne utrwalanie sytuacji z ostatnich miesięcy. - Nowym zjawiskiem będą marki, które w Europie są obecne i wchodzą pomału do Polski. To są marki, które adresują swoją ofertę do millenialsów, czyli pokolenia, które poszukuje czegoś innego niż sama usługa hotelowa – mówiła.

- To co będzie trendem utrwalającym się to jest to, że nie kupujemy tylko łóżka, czy jedzenia w hotelu, ale szukamy czegoś więcej. To jest turystyka kreatywna – dodała. Zaznaczyła, że zmiany przeszła również kuchnia hotelowa. - W tej chwili to są markowe restauracje otwierane w hotelach. Oferują wysokiej jakości dania w oparciu o produkty lokalne – stwierdziła Hamerska.

Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama