Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Juliusz Niemotko: Polacy fanami chińskich smartfonów

To jest fenomen w świecie elektroniki konsumenckiej, gdzie klienci bardziej oczekują od marki, że zaproponuje im coś, a nie sami organizują się, żeby wspierać markę – mówi Juliusz Niemotko, wiceprezes ABC Data.

Publikacja: 30.01.2017 12:28

#RZECZoBIZNESIE: Juliusz Niemotko: Polacy fanami chińskich smartfonów

Foto: tv.rp.pl

Gość zauważył, że Xiaomi na polskim rynku jest od momentu powstania. - Już w 2010 r. ludzie w Polsce kupowali te telefony w imporcie prywatnym – mówił. - W Polsce powstał fanklub Xiaomi. To jest fenomen w świecie elektroniki konsumenckiej, gdzie klienci bardziej oczekują od marki, że zaproponuje im coś, a nie sami organizują się, żeby wspierać markę – dodał Niemotko.

Przyznał, że od momentu wprowadzenia do oficjalnej dystrybucji produktów Xiaomi, ABC Data sprzedała już kilkadziesiąt tysięcy telefonów. - Znajomość marki przez użytkowników końcowych jest niesamowita – ocenił gość.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama