Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Juliusz Niemotko: Polacy fanami chińskich smartfonów

To jest fenomen w świecie elektroniki konsumenckiej, gdzie klienci bardziej oczekują od marki, że zaproponuje im coś, a nie sami organizują się, żeby wspierać markę – mówi Juliusz Niemotko, wiceprezes ABC Data.

Publikacja: 30.01.2017 12:28

#RZECZoBIZNESIE: Juliusz Niemotko: Polacy fanami chińskich smartfonów

Foto: tv.rp.pl

Gość zauważył, że Xiaomi na polskim rynku jest od momentu powstania. - Już w 2010 r. ludzie w Polsce kupowali te telefony w imporcie prywatnym – mówił. - W Polsce powstał fanklub Xiaomi. To jest fenomen w świecie elektroniki konsumenckiej, gdzie klienci bardziej oczekują od marki, że zaproponuje im coś, a nie sami organizują się, żeby wspierać markę – dodał Niemotko.

Przyznał, że od momentu wprowadzenia do oficjalnej dystrybucji produktów Xiaomi, ABC Data sprzedała już kilkadziesiąt tysięcy telefonów. - Znajomość marki przez użytkowników końcowych jest niesamowita – ocenił gość.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Materiał Promocyjny
Buduj z nami silniejszą Europę!
Biznes
Spór o sukcesję w Polsacie. Gorący październik w grupie Zygmunta Solorza
Biznes
Hossa państwowych spółek. Zbrojeniówka uratuje JSW? UE i presja Zachodu na Chiny
Biznes
Były szef IKEA rywalizuje z Szymonem Hołownią o stanowisko w ONZ
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama