Aktualizacja: 30.01.2017 12:28 Publikacja: 30.01.2017 12:28
Foto: tv.rp.pl
Gość zauważył, że Xiaomi na polskim rynku jest od momentu powstania. - Już w 2010 r. ludzie w Polsce kupowali te telefony w imporcie prywatnym – mówił. - W Polsce powstał fanklub Xiaomi. To jest fenomen w świecie elektroniki konsumenckiej, gdzie klienci bardziej oczekują od marki, że zaproponuje im coś, a nie sami organizują się, żeby wspierać markę – dodał Niemotko.
Przyznał, że od momentu wprowadzenia do oficjalnej dystrybucji produktów Xiaomi, ABC Data sprzedała już kilkadziesiąt tysięcy telefonów. - Znajomość marki przez użytkowników końcowych jest niesamowita – ocenił gość.
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas