Cabraser z kancelarii Lieff, Cabraser, Heimann & Bernstein była również głównym oskarżycielem w procesie wniesionym przez właścicieli samochodów Volkswagena przeciwko producentowi o oszustwa z emisjami spalin, który doprowadził do zgodzenia się przez VW do odkupienia 500 tys. pojazdów i wypłaty kompensat.
Sądzia Edward Chen stwierdził, że panuje wśród prawników powszechna zgoda co do tego, iż Cabraser "była niezwykle skuteczna w kierowaniu ekipą"; mianował także 9 innych prawników do współpracy z nią. Wielu z nich pracowało w sprawie Volkswagena.
Sędzia polecili prawniczce i jej ekipie przedstawić w ciągu 30 dni skonsolidowany pozew, a on rozpatrzy go wstępnie 8 sierpnia.
Ekipą prawników Fiata Chryslera kieruje Robert Giuffra z kancelarii Sullivan & Cromwell, który wcześniej reprezentował interesy Volkswagena. Teraz uważa, że władze USA zaaprobują proponowane przez FCA rozwiązanie dotyczące 104 tys. pojazdów z zawyżoną emisją spalin, sprzedanych w Stanach od 2014 r. Producent zaproponował wprowadzenie nowego oprogramowania zgodnie z wymogami dla pojazdów roku modelowego 2017.
FCA nie wycofa Chryslera z Japonii