Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2019 13:16 Publikacja: 28.11.2019 13:16
Foto: materiały prasowe
W zaktualizowanej strategii Grupy Amica kluczowymi czynnikami wspierającymi wzrost sprzedaży jest koncentracja na sprzęcie grzejnym, skuteczna transformacja cyfrowa w każdym obszarze działalności oraz wzmocnienie pozycji marek, szczególnie w Polsce (Amica), Skandynawii (Gram), Rosji (Hansa) i Hiszpanii (Fagor – jedna z najbardziej rozpoznawanych lokalnie marek dołączyła we wrześniu br. do portfolio Grupy Amica). Wzrost rentowności mają z kolei wspierać liczne inicjatywy zwiększające efektywność we wszystkich obszarach działalności, optymalizacja kosztów zakupu komponentów i towarów handlowych, jak również skuteczne zarządzanie spójnym i kompleksowym portfolio produktowym. Główną przewagą rynkową Grupy Amica pozostanie wysoki stosunek, jakości do ceny, a jednocześnie konsumenci w segmencie popularnym mogą liczyć na wprowadzanie do urządzeń Grupy Amica kolejnych innowacyjnych i użytecznych rozwiązań.
Rok 2025 zaczął się dla branży kinowej mocnym tąpnięciem. Jednak po spadku z pierwszego kwartału nie ma już ślad...
Mimo nakazów Kremla, rosyjskie firmy energetyczne, transportowe i telekomunikacyjne, nie chcą przechodzić na ros...
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów ukazał się wyczekiwany projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opa...
Biznes apeluje o współpracę rządu i prezydenta w kwestiach gospodarczych. Rozmowy Ukrainy i Rosji bez przełomu....
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Dokończenie zmian w systemie kierowania i dowodzenia, presja na budowę rezerw i przede wszystkim na rozwój polsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas