Amica aktualizuje strategię

Największy polski producent AGD chce wejść do grona trzech największych wytwórców sprzętu grzejnego w Europie. Oprócz wzrostu mocy produkcyjnych w fabryce we Wronkach priorytetami programu inwestycyjnego o wartości 500 mln zł są automatyzacja i digitalizacja – program Amica 4.0 co jest bazą do realizacji celu 4 mld zł sprzedaży przy 8 proc. marży EBITDA w 2023 roku.

Publikacja: 28.11.2019 13:16

Amica aktualizuje strategię

Foto: materiały prasowe

W zaktualizowanej strategii Grupy Amica kluczowymi czynnikami wspierającymi wzrost sprzedaży jest koncentracja na sprzęcie grzejnym, skuteczna transformacja cyfrowa w każdym obszarze działalności oraz wzmocnienie pozycji marek, szczególnie w Polsce (Amica), Skandynawii (Gram), Rosji (Hansa) i Hiszpanii (Fagor – jedna z najbardziej rozpoznawanych lokalnie marek dołączyła we wrześniu br. do portfolio Grupy Amica). Wzrost rentowności mają z kolei wspierać liczne inicjatywy zwiększające efektywność we wszystkich obszarach działalności, optymalizacja kosztów zakupu komponentów i towarów handlowych, jak również skuteczne zarządzanie spójnym i kompleksowym portfolio produktowym. Główną przewagą rynkową Grupy Amica pozostanie wysoki stosunek, jakości do ceny, a jednocześnie konsumenci w segmencie popularnym mogą liczyć na wprowadzanie do urządzeń Grupy Amica kolejnych innowacyjnych i użytecznych rozwiązań.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Minecraft uratował kinom półrocze
Biznes
Może być pirackie, byle zachodnie. Rosjanie nie chcą rosyjskiego IT
Biznes
Ustawa o Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta wreszcie na liście prac rządu
Biznes
Prezydent kontra rząd? Biznes wzywa do współpracy
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
Biznes
Co nowy prezydent powinien zrobić w obronności?