Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.11.2019 13:16 Publikacja: 28.11.2019 13:16
Foto: materiały prasowe
W zaktualizowanej strategii Grupy Amica kluczowymi czynnikami wspierającymi wzrost sprzedaży jest koncentracja na sprzęcie grzejnym, skuteczna transformacja cyfrowa w każdym obszarze działalności oraz wzmocnienie pozycji marek, szczególnie w Polsce (Amica), Skandynawii (Gram), Rosji (Hansa) i Hiszpanii (Fagor – jedna z najbardziej rozpoznawanych lokalnie marek dołączyła we wrześniu br. do portfolio Grupy Amica). Wzrost rentowności mają z kolei wspierać liczne inicjatywy zwiększające efektywność we wszystkich obszarach działalności, optymalizacja kosztów zakupu komponentów i towarów handlowych, jak również skuteczne zarządzanie spójnym i kompleksowym portfolio produktowym. Główną przewagą rynkową Grupy Amica pozostanie wysoki stosunek, jakości do ceny, a jednocześnie konsumenci w segmencie popularnym mogą liczyć na wprowadzanie do urządzeń Grupy Amica kolejnych innowacyjnych i użytecznych rozwiązań.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Oligarcha Roman Abramowicz przegrał w środę kolejny spór sądowy z Unią Europejską w sprawie sankcji. Także były...
Polska otrzyma ponad 43 mld euro na bezpieczeństwo, eksperci wskazują recepty na kryzys demograficzny, a Francja...
Premier Donald Tusk przedłożył Sejmowi wniosek o powołanie nowego prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Pot...
We Francji upadł kolejny rząd, Polska wciąż bez skutecznej obrony przed rosyjskimi dronami, a producenci elektry...
O motywacjach do zakładania firm, barierach, potrzebie stabilnego prawa i nowych modelach ułatwiających start pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas