Reklama

Nissan walczy o rynek rabatami

Nissan, mając do czynienia z zalewem modeli z roku 2017 i z rosnącymi rabatami stosowanymi przez konkurentów, będzie walczyć o udział w rynku... dużymi rabatami - ogłosiła szefowa sprzedaży w USA.

Aktualizacja: 10.12.2017 17:56 Publikacja: 10.12.2017 17:40

Nissan walczy o rynek rabatami

Foto: Bloomberg

- Byłoby wspaniale, gdyby każdy zapanował nad stosowaniem systemu bodźców. To byłoby cudowne dla każdego, ale jedno liczy się w naszym biznesie: trzeba pozostać w grze. Rynek jest nadal bardzo zdrowy i chcemy być pewni, że jesteśmy w tej grze — powiedziała Judy Wheeler, po ogłoszeniu przez Nissana skoku sprzedaży w listopadzie w Stanach o 18,1 proc. wobec listopada 2016. 

Inne firmy wypadły różnie pod względem sprzedaży nowych pojazdów. Najwięksi gorzej wobec rekordowych poziomów z 2016 r. i zwiększyli opusty dla konsumentów na nasyconym rynku, aby pozbywać się samochodów osobowych z placów u dealerów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama