Aktualizacja: 13.12.2017 11:29 Publikacja: 13.12.2017 11:26
Volkswagen Touareg
Foto: VW
Dyrektor finansowy Frank Witter poinformował dziennikarzy, że grupa liczy się z koniecznością zapłacenia w 2018 r. 4-5 mld euro w związku ze skandalem Dieselgate. — Wcale nie jestem spokojny w tej kwestii diesli — powiedział, mimo że spodziewana wysokość zapłaty jest niższa od 17 mld przewidywanych w bieżącym roku. Dieselgate kosztowało dotąd grupę ponad 25 mld euro i przyczyniło się do zmiany strategii, przestawienia się na pojazdy elektryczne.
Z kolei urząd motoryzacji KBA polecił Volkswagenowi 8 grudnia wycofać do naprawy 57 600 samochodów sportowo-użytkowych Touareg z napędem wysokoprężnym, spełniających normę Euro 6, w tym 25 800 sprzedanych na rynku niemieckim. „Federalny Urząd Motoryzacji wykrył podczas egzaminowania VW Touareg 3,0 Diesel z normą Euro 6 dwa niedopuszczalne rozwiązania wyłączające kontrolę” emisji spalin — stwierdził urząd w emailu.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas