Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.12.2017 11:29 Publikacja: 13.12.2017 11:26
Volkswagen Touareg
Foto: VW
Dyrektor finansowy Frank Witter poinformował dziennikarzy, że grupa liczy się z koniecznością zapłacenia w 2018 r. 4-5 mld euro w związku ze skandalem Dieselgate. — Wcale nie jestem spokojny w tej kwestii diesli — powiedział, mimo że spodziewana wysokość zapłaty jest niższa od 17 mld przewidywanych w bieżącym roku. Dieselgate kosztowało dotąd grupę ponad 25 mld euro i przyczyniło się do zmiany strategii, przestawienia się na pojazdy elektryczne.
Z kolei urząd motoryzacji KBA polecił Volkswagenowi 8 grudnia wycofać do naprawy 57 600 samochodów sportowo-użytkowych Touareg z napędem wysokoprężnym, spełniających normę Euro 6, w tym 25 800 sprzedanych na rynku niemieckim. „Federalny Urząd Motoryzacji wykrył podczas egzaminowania VW Touareg 3,0 Diesel z normą Euro 6 dwa niedopuszczalne rozwiązania wyłączające kontrolę” emisji spalin — stwierdził urząd w emailu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas