Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2016 20:34 Publikacja: 03.07.2016 19:06
Foto: Bloomberg
Rz: Europa chce rozmawiać o nowych umowach z przewoźnikami z Zatoki. Czego pan po nich oczekuje?
Sir Timothy Clark: Nową propozycję mieliśmy otrzymać w marcu i jej przygotowanie się opóźnia, bo nadal jest w fazie konsultacji z przewoźnikami. Rozumiem, że wiele uzgodnień się tam zmienia i nadal nie ma stanowisk wszystkich stron. W Unii Europejskiej jest tak, że żaden z krajów nie może zostać zmuszony do zaakceptowania jakiejś propozycji. Namawiany – tak, ale nie zmuszony. I jeśli do tego nie dojdzie, wszystko znów pójdzie do zamrażarki. Mają to być porozumienia bilateralne — ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi i z Katarem, Turcją. Nie mam złudzeń – to nie będzie łatwe.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jeśli oszczędności Polaków będą w dalszym ciągu bierne – nie będą inwestowane i nie będą przynosić dochodu – ist...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Zamrożone rosyjskie aktywa to polityczna bomba z opóźnionym zapłonem. Ich blokada wymaga odnawiania co sześć mie...
Duże wymogi, mało czasu na wdrożenie – lata mijają, a przepisy o realizacji inwestycji mieszkaniowych (i nie tyl...
Ostatnie dni zmienią USA na zawsze. Senat przyjął ustawę Donalda Trumpa, która wpędzi miliony w ubóstwo, a nowa...
Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej planują...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas