Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.03.2017 06:41 Publikacja: 16.03.2017 21:13
Paweł Surówka
Foto: Rzeczpospolita, Piotr Guzik
Rz: PZU Życie zwiększyło rentowność, mimo że rynek ubezpieczeń życiowych się kurczy. Jak udało się to osiągnąć?
Rentowność mnie bardzo cieszy przede wszystkim dlatego, że jednocześnie zwiększyła się składka. Nie jest to zatem rentowność, która zostałaby opłacona tym, że poświęciliśmy klientów. A jednocześnie wzrost liczby klientów nie jest spowodowany tym, że pogorszyła się rentowność. Udało nam się osiągnąć jedno i drugie. Zawdzięczamy to konsekwentnej realizacji strategii, którą ogłosiliśmy w połowie ubiegłego roku. Mówiła ona, że ubezpieczenie grupowe i kontynuowane, nasz bazowy produkt, w którym ubezpieczamy ponad 12 mln klientów, jest źródłem rentowności, ale powinien on również w większej mierze być także platformą do zacieśniania współpracy z klientem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Wydarzenie uświetnią wystąpienia autorytetów w dziedzinie ekonomii: prof. Daniego Rodrika z Harvard University o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas