Aktualizacja: 26.03.2018 16:27 Publikacja: 26.03.2018 16:11
Foto: Bloomberg
Marka Xiaomi miała dotychczas tylko tzw. Mi Zone w jednym z warszawskich centrów handlowych. Jednak popularność smartfonów chińskiej marki w Polsce sprawiła, że Chińczycy postanowili mocniej wejść na nasz rynek. W krakowskim CH Serenada otwarto 24 marca pierwszy salon marki – Mi Store. Jak można było się spodziewać, na otwarciu były tłumy.
Na ilość klientów mogły, oczywiście, wpłynąć promocje – pierwsze 20 osób mogło za 49 zł dostać smartfon Redmi 4x za 49 zł (normalna cena około 500 zł) czy też inne urządzenia marki Xiaomi – oczyszczacze powietrze czy słuchawki. Nie zmienia to jednak faktu, że tłumy przypominały te, które można pamiętać z premier pierwszych iPhone'ów. Skojarzenia z Apple budzą też sklepy Mi Store, które przypominają iSpoty Apple'a.
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Choć Donald Trump postulował, by kraje NATO wydawały aż 5 proc. swojego PKB na obronność, to mimo buńczucznych z...
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas