fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TV.RP.PL

Cyfrowa gospodarka – digitalizacja biznesu

"Cyfrowa gospodarka - digitalizacja biznesu" - to druga edycja konferencji on-line poświęcona zagadnieniom związanym z procesem transformacji cyfrowej firm, który stał się szczególnie istotny w związku z wybuchem epidemii COVID19. Pierwsza edycja odbyła się w czerwcu br. wówczas tematem przewodnim była analiza sytuacji w związku z wybuchem pandemii oraz jej wpływ na prowadzenie biznesu przez wydawców oraz firm z różnych branż.

- Nasze czerwcowe spotkanie było wyjątkowe, bo rzadko zdarza się sposobność, aby przeanalizować kluczowe wyzwania branży wydawców prasowych w tak szerokim gronie. Do tego rozmawialiśmy bezpośrednio po wybuchu pandemii i sytuacja na rynku była bardzo dynamiczna. Teraz przyszedł czas aby przyjrzeć się zachodzącym zmianom z większej perspektywy czasowej oraz zastanowić się na ile nasze diagnozy z czerwca znajdują potwierdzenie w tym co się dzieje. Z perspektywy naszej spółki mogę już teraz powiedzieć, że wzrost sprzedaży cyfrowej prasy, który nastąpił zaraz po wybuchu pandemii, w okolicach marca, nie był incydentalny. Nadal obserwujemy duże zainteresowanie e-wydaniami - mówi Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.

Podczas wrześniowej edycji przedstawiciele Polska Press Grupa, Infor, ZPR Media, Bauer i Gremi Media omówią zagadnienia związane z procesem transformacji cyfrowej mediów oraz wyzwaniami jakie przed nimi stoją.

W konferencji oprócz wydawców prasowych udział wezmą również przedstawiciele czołowych polskich firm oraz uczelni. W ramach bloku poświęconemu digitalizacji biznesu omówione zostaną zagadnienia związane z prowadzeniem firmy w nowych warunkach rynkowych, powstałych w wyniku epidemii. Ostatnie miesiące uzmysłowiły firmom z wielu branż, że cyfrowe technologie to nie fanaberia, lecz niezbędny element biznesu, stanowiący nie tylko o przewagach konkurencyjnych, ale nawet o możliwości przetrwania w trudnych czasach. Sposób funkcjonowania wielu ludzi i przedsiębiorstw w wyniku epidemii zmienił się tak mocno, że bez wzmożonych działań związanych z digitalizacją trudno będzie odpowiedzieć na nowe trendy w tym odmienionym świecie.

Zaprezentowane zostaną także najnowsze światowe trendy na rynku reklamy audio oraz jak dzięki AdTonos - platformie programmatic audio, możliwości reklamowe dostępne dotychczas w USA, UK, Niemczech, Francji, czy LATAM, teraz są również w zasięgu polskich firm.

Partnerami wydarzenia są: spółka Eurocert, kwalifikowany dostawca usług zaufania, oferujący m.in. kwalifikowany podpis elektroniczny i inne usługi zaufania pozwalające na przeniesienie niemal wszystkich aspektów biznesu w świat cyfrowy, a także „Rzeczpospolita” i Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”. Konferencja odbędzie się 29 września (początek o godz. 10.00). Transmisja na stronie głównej rp.pl.

Źródło: e-kiosk.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA