Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.04.2017 21:53 Publikacja: 15.04.2017 00:01
Foto: ROL
Marketing sensoryczny od dawna wykorzystywany jest w handlu. Według badań opublikowanych przez Mood Poland & Baltics około 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji. Jak się jednak okazuje, podobnie rzecz się ma z lokalami gastronomicznymi: odpowiednio zaprojektowane doświadczenia aromamarketingu mogą przynieść znaczący wzrost obrotów restauracji. Oczywiście, wrażenia wzrokowo-smakowe są nie mniej ważne: to samo danie będzie smakować i wyglądać zupełnie inaczej w wykwintnej restauracji, a inaczej w przydrożnym barze – oprócz samej potrawy istotne są względy estetyczne. W przypadku restauracji obok oczywistych doznań smakowych warto zadbać o ich wsparcie za pomocą odpowiednio dawkowanych zapachów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
9 lipca 2025 roku o godz. 12.00 na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się uroczysta gala 50. Nagrody im. Oska...
W jednej z najstarszych bibliotek rodowych, obecnie oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie, rozpoczął się remont....
Przeglądy filmów, transmisje spektakli teatralnych i operowych, pokazy plenerowe – na wakacje stołeczne kina prz...
4 czerwca w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się Gala Finałowa 18. edycji konkurs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas