Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2019 21:57 Publikacja: 26.11.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Prawie 60 proc. pracodawców, którzy zainwestowali w wolontariat pracowniczy, twierdzi, że pozytywnie wpływa on na postrzeganie firmy przez jej pracowników, a ponad jedna trzecia ocenia, że wzmacnia również markę firmy na zewnątrz – tak wynika z III Ogólnopolskiego Badania Wolontariatu Pracowniczego, które zorganizowały Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) i Centrum Wolontariatu pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".
Raport dowodzi, że obecnie 42 proc. największych firm albo już ma taki program, albo też jest zainteresowana jego wprowadzeniem. To o ponad trzy czwarte więcej niż podczas drugiej edycji badania w 2012 r.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas