Reklama

Duże firmy doceniły wolontariat pracowniczy

Już 16 proc. największych przedsiębiorstw w Polsce rozwija firmowe programy wolontariatu. To prawie trzykrotnie więcej niż w pierwszych latach tej dekady.

Aktualizacja: 26.11.2019 21:57 Publikacja: 26.11.2019 21:00

Duże firmy doceniły wolontariat pracowniczy

Foto: Adobe Stock

Prawie 60 proc. pracodawców, którzy zainwestowali w wolontariat pracowniczy, twierdzi, że pozytywnie wpływa on na postrzeganie firmy przez jej pracowników, a ponad jedna trzecia ocenia, że wzmacnia również markę firmy na zewnątrz – tak wynika z III Ogólnopolskiego Badania Wolontariatu Pracowniczego, które zorganizowały Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) i Centrum Wolontariatu pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".

Raport dowodzi, że obecnie 42 proc. największych firm albo już ma taki program, albo też jest zainteresowana jego wprowadzeniem. To o ponad trzy czwarte więcej niż podczas drugiej edycji badania w 2012 r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama