Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.02.2021 09:04 Publikacja: 11.02.2021 21:00
Foto: Pexels
Dwie największe kategorie na rynku to piwo i wódka i w ich przypadku nastroje producentów są umiarkowane. Sprzedaż piwa to niemal 18 mld zł, ale w 2020 r. spadła w ujęciu ilościowym o 1,6 proc. Wartościowo wzrosła 3,1 proc. z powodu akcyzy. Podobny trend widać na rynku wódki, na którą wydaliśmy ponad 13,3 mld zł. W ujęciu ilościowym rynek wzrósł 0,2 proc., a wartościowo – 8,2 proc.
Czytaj także: http://grafik.rp.pl/grafika2/1562462,3.jpg
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Złożone w Sejmie projekty Lewicy i Polski 2050 zakładają ograniczenia w handlu alkoholem oraz jego reklamie i pr...
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Amerykański koncern Coca-Cola Company pozwał przed moskiewski sąd rosyjską firmę Koka-Kola Kompanii zarejestrowa...
Gdzie firma będzie za 5-10 lat? Odpowiem, gdy już tam będę – mówi Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, największe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas