Reklama

Magdalena Brzezińska: Chcemy pozytywnie zmieniać zwyczaje konsumenckie

- Podjęliśmy inicjatywę zmierzającą do tego, aby opakowanie, które dla nas jest najbardziej przyjazne dla środowiska, czyli butelka zwrotna, jeszcze lepiej rotowała i żebyśmy jeszcze mniej wprowadzali odpadów do środowiska - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Aktualizacja: 06.09.2019 00:10 Publikacja: 05.09.2019 11:30

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Postanowiliśmy rozwiązać największą barierę, którą dziś mają konsumenci przed oddawaniem butelki zwrotnej, czyli paragon. Idąc dziś do sklepu, który nie uczestniczy w naszej akcji, gdy chcemy oddać butelkę, której nie kupiliśmy w danym sklepie, zażądanoby paragonu. To powodowało, że konsumenci w niewystarczający sposób oddawali butelki. Rocznie nawet 100 mln butelek, które mogły wrócić do browaru, do nas nie wracało - tłumaczy Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama