Reklama
Rozwiń
Reklama

Magdalena Brzezińska: Chcemy pozytywnie zmieniać zwyczaje konsumenckie

- Podjęliśmy inicjatywę zmierzającą do tego, aby opakowanie, które dla nas jest najbardziej przyjazne dla środowiska, czyli butelka zwrotna, jeszcze lepiej rotowała i żebyśmy jeszcze mniej wprowadzali odpadów do środowiska - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Aktualizacja: 06.09.2019 00:10 Publikacja: 05.09.2019 11:30

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Postanowiliśmy rozwiązać największą barierę, którą dziś mają konsumenci przed oddawaniem butelki zwrotnej, czyli paragon. Idąc dziś do sklepu, który nie uczestniczy w naszej akcji, gdy chcemy oddać butelkę, której nie kupiliśmy w danym sklepie, zażądanoby paragonu. To powodowało, że konsumenci w niewystarczający sposób oddawali butelki. Rocznie nawet 100 mln butelek, które mogły wrócić do browaru, do nas nie wracało - tłumaczy Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama