Reklama

Neymar. Marka krzykliwa, głośna, pretensjonalna

Brazylijczyk jest najlepszym symbolem tego co złe w dzisiejszej piłce nożnej. To oderwany od świata, zepsuty, nieznośnie utalentowany multimilioner, dla którego sport jest tylko dodatkiem do życia w luksusie.

Aktualizacja: 20.07.2019 04:39 Publikacja: 19.07.2019 00:01

Neymar. Marka krzykliwa, głośna, pretensjonalna

Foto: AFP, KARIM JAAFAR

Wedle anegdoty było tak: George Best wezwał obsługę do luksusowego apartamentu w luksusowym hotelu. Zamówił najlepszego szampana. Boy hotelowy wprowadził do apartamentu wózek, na którym na srebrnej tacy stała butelka Dom Perignon i dwa kieliszki. W łóżku, w gorącej jeszcze pościeli, leżała zjawiskowa niewiasta. Były już piłkarz Manchesteru United i zdobywca Złotej Piłki w szlafroku odbierał od boya szampana i wręczył mu zmięty banknot z napiwkiem.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Urodziny”: Ktoś tu oszukuje
Plus Minus
„Call of Duty: Black Ops 7”: Strzelanina z ładną grafiką
Plus Minus
„Przestawianie zwrotnicy. Jak politycy bawią się koleją”: Polityczny rozkład jazdy
Plus Minus
„To: Witajcie w Derry”: Przez 27 lat śniłem o was
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Piotr Łuczuk: Scenariusze, które warto znać
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama