Dziennik dodał, że prezes Carlos Tavares przebywał tam trzy dni w połowie kwietnia. aby nadzorować postępy w programie opartym na zaprojektowaniu nowej płyty podłogowej, zapewniającej dwukrotnie niższe koszty produkcji niż we Francji. Dziennik przypomniał, że Tavares zapowiedział pod koniec kwietnia na WZA, że "Indie staną się ośrodkiem konwergencji i uprzemysłowienia przyszłej rodziny inteligentnych samochodów".

Indyjski "Economic Times" informował w styczniu o podpisaniu umowy przez PSA i TCS, należącą do konglomeratu Tata. Rok wcześniej, w styczniu 2017 francuska grupa podpisała dwie umowy o spółce j.v. z innym partnerem, konglomeratem CK Birla, chcąc wrócić do Indii po 20 latach nieobecności.

Jeden z rzeczników PSA potwierdził umowę z TCS, ale podkreślił, że powrót PSA do Indii polega przede wszystkim na partnerstwie z CK Birla. - PSA zwróciła się do TCS, ale ze względu na status nowo wchodzącego na ten rynek może też otaczać się innymi biurami projektowymi - wyjaśnił.

W odróżnieniu od Renaulta PSA nigdy nie próbowała produkować pojazdów low-cost obawiając się, że to zaszkodziłoby strategii zwiększania gamy modeli swych marek. Chcąc wejść do niektórych krajów dokonujących przemian ustrojowych, zwłaszcza we basenie śródziemnomorskim, grupa wybierała rozwiązanie pośrednie: proponowała pojazdy w przystępnej cenie, np. Peugeota 301 czy Citroena C-Elysée.