Reklama
Rozwiń
Reklama

Inwestycja GE i Lufthansy idzie pełną parą

Rozpoczęto budowę zakładu serwisowania silników lotniczych w Środzie Śląskiej. Za rok mają tam być naprawiane pierwsze urządzenia.

Aktualizacja: 08.08.2017 06:40 Publikacja: 07.08.2017 20:26

Pierwsza łopata wbita w końcu lipca: od lewej: Mike Ward, Florian Huebener – dyrektorzy Budowy, Stef

Pierwsza łopata wbita w końcu lipca: od lewej: Mike Ward, Florian Huebener – dyrektorzy Budowy, Stefan Schmuck, Tomas Boettger – Zarząd XEOS.

Foto: materiały prasowe

Jak zapewnia Thomas Boettger, dyrektor zarządzający XEOS, inwestycja ma ruszyć we wrześniu 2018 r. Czyli niespełna w dwa lata po tym, jak zostały ogłoszone plany wspólnych inwestycji w Polsce. Jej koszt sięga ponad miliard złotych, a docelowo zatrudnienie ma znaleźć 600 osób.

1 sierpnia XEOS podpisał kontrakt z Budimeksem, który będzie generalnym wykonawcą obiektu. Firma wybuduje kompleks przemysłowy o powierzchni ponad 26 tys. metrów kwadratowych. W jego skład wejdzie budynek główny, gdzie znajdą się urządzenia do serwisowania i naprawy silników, budynek biurowy i pomieszczenia techniczne. Dodatkowo wybudowanych zostanie 35 tys. metrów kwadratowych nawierzchni drogowych i parkingów. – Ten projekt planujemy zakończyć w 15 miesięcy – zapewnia Krzysztof Krzyżanowski, dyr. biura handlowego Budimexu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Dwa zawiadomienia do prokuratury w sprawie sprzedaży działki pod CPK
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama