Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.01.2019 13:31 Publikacja: 06.01.2019 16:45
Foto: Bloomberg
O te pieniądze ubiegało się dziesięciu rosyjskich przewoźników: Aerofłot, Ural Airlines, Arosa, S7, Azimuth Airlines, Yakutia, NordStar, Nordavia, Utair, IrAero. Kwota dopłat na ten rok jest minimalnie mniejsza niż na poprzedni. Tyle, że w 2018 władze dofinansowały loty krajowe dodatkowo jeszcze we wrześniu kwotą 8 milionów dolarów. Rozdzielaniem pieniędzy zajmuje się rosyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego, czyli Rosawiacja.
Najwięcej pieniędzy, bo 75 procent puli, pójdzie na loty z Moskwy i Sankt Petersburga na rosyjski Daleki Wschód, 15 procent na loty na Krym a 10 procent do Kaliningradu. Tańsze bilety będą mogli kupić Rosjanie w wieku do 22 lat, kobiety które skończyły 55 lat i mężczyźni po 60 roku życia oraz osoby niepełnosprawne, których żadne ograniczenia wiekowe nie dotyczą. Dla nich podróż na trasie np. Moskwa – Władywostok — Moskwa kosztuje równowartość 664 złotych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas