To zainspiruje nas do skutecznego działania i ułatwi zrealizowanie projektu, zadania, przedsięwzięcia czy marzenia – mówi Guy Kawasaki z Doliny Krzemowej, gwiazda biznesu i autor inspirujących książek dla przedsiębiorców. Ta została napisana z myślą o tych, którzy zaczynają. Pozwala uniknąć najczęściej popełnianych błędów i odpowiada na wiele ważnych pytań, m.in. czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra, co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu, jak zdobywać kapitał, budować sieć współpracy biznesowej. – Prowadzenie firmy polega na działaniu, którego siłą napędową są intelektualna ciekawość i przypadkowe odkrycia – mówi. Bardzo ważna jest frustracja działaniem naszej firmy czy obecnym stanem rzeczy – widzę, że coś jest potrzebne, a nie robimy tego, więc zrobię to sam. Czy można to rozwiązać inaczej, lepiej? Jeśli będzie tak, to co wtedy? Źródłem sukcesu jest więc odpowiadanie na proste pytania, dzięki którym zmieniamy świat, a nie chęć wzbogacenia się – mówi Kawasaki. Czy warto mu wierzyć? Raczej tak. Sam założył trzy firmy, a w dziesięć zainwestował – jak podkreśla. Doradzał wielu – i małym, i dużym, takim jak Google, pracował m.in. dla Apple'a, promował start-upy, uczestniczył w setkach prezentacji firm. Teraz postanowił przekazać te doświadczenia, aby ci, którzy zaczynają, nie musieli po latach konstatować: gdybym wtedy wiedział to, co wiem teraz... Większość doświadczonych przedsiębiorców wcześniej czy później nachodzi taka refleksja. Ale przecież można jej uniknąć – mówi autor. I dodaje: nie bój się sukcesu. Przygotuj się i zaczynaj.