Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamy - pułapki na Facebooku i YouTubie

Każdego dnia europejscy konsumenci spotykają się z targetowanymi reklamami prezentującymi kuszące oferty w mediach społecznościowych. Facebook, YouTube i inne portale są szybkimi i skutecznymi środkami docierania do konsumentów z coraz to lepszymi propozycjami, skrojonymi do indywidualnych potrzeb. Jednak niektóre firmy wykorzystują je, aby złapać konsumentów w pułapki subskrypcyjne lub wyłudzić od nich pieniądze i dane.

Aktualizacja: 15.02.2020 08:11 Publikacja: 14.02.2020 23:01

Reklamy - pułapki na Facebooku i YouTubie

Foto: Adobe Stock

Gdy przewijamy wiadomości w mediach społecznościowych, zwykle spieszymy się i robimy coś innego w tym czasie. Warto jednak zatrzymać się i krytycznie ocenić przedstawione nam oferty.

Konsumenci padają ofiarą pułapek psychologicznych, które powodują, że działają impulsywnie i bez zastanowienia. W mediach społecznościowych często kuszą konkursy lub bezpłatne wersje próbne.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama