Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.04.2021 11:47 Publikacja: 30.04.2021 11:27
Foto: Fotorzepa/ Marta Bogacz
- To pandemia rozpoczęła szaleństwo Polaków na punkcie jednego rodzaju nieruchomości. Są to działki rekreacyjne, na które popyt często znacznie przerasta podaż – mówi Marcin Jańczuk z sieciowej agencji Metrohouse.
Agencja przeprowadziła wśród swoich agentów ankietę na temat popularności działek rekreacyjnych. - Wyniki nie dziwią. Aż 67 proc. ankietowanych agentów w okresie pandemii zaobserwowało znaczący wzrost zainteresowania działkami letniskowymi. Potwierdzeniem tej tezy niech będzie fakt, że w ostatnich 12 miesiącach z baz pośredników znikały także nieruchomości, które jeszcze do niedawna bezskutecznie oczekiwały na potencjalnego klienta – opowiada Marcin Jańczuk. - W pewnym momencie niektórzy pośrednicy zaczęli nawet narzekać, że choć klientów na działki nie brakuje, problemem stała się ich dostępność.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Średnie ceny ofertowe mieszkań wystawionych na sprzedaż we wrześniu najbardziej, o 2,9 proc., wzrosły w Gdańsku....
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Cztery obniżki stóp procentowych zachęcają klientów do rozglądania się po rynku nieruchomości. Najemcy będą ucie...
We wrześniu wynajęło się o 10 proc. mniej mieszkań niż rok temu. Wynajmujący mogą jedynie marzyć o podwyżkach cz...
Ten rok w historii regionalnych rynków biurowych zapisze się jako czas rekordowo małej nowej podaży. Deweloperz...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Celem jest podwojenie przychodów do 2029 r., stolica powinna odpowiadać za połowę sprzedaży mieszkań – mówią czł...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas