Reklama

Mistrzostwa Europy we Francji. Piłkarskie Euro2016 sprzyja zakupom

Mistrzostwa Europy we Francji są szansą dla wielu branż na zwiększenie sprzedaży. Na żniwa liczą szczególnie producenci piwa, przekąsek i telewizorów.

Aktualizacja: 25.05.2016 06:25 Publikacja: 24.05.2016 21:00

Foto: 123RF

Do Euro2016 pozostały już tylko niespełna trzy tygodnie. Półki sklepowe zaczynają się więc uginać pod produktami, które tradycyjnie sprzedają się w dużych ilościach w czasie piłkarskich rozgrywek.

- Sieci handlowe znakomicie przygotowały się do Mistrzostw - mówi Marek Moczulski, prezes spółki Bakalland, lidera polskiego rynku bakalii. -  Także nasze bakalie i popcorn obecne będą np. na wyspach tematycznych. Specjalnie z okazji Euro 2016 przygotowaliśmy ekspozytory z layoutami piłkarskimi – wysypniki na popcorn i standy dla batonów. Odnotowaliśmy także bardzo pozytywne przyjęcie przez sieci handlowe nowej linii przekąsek bakaliowych – na pewno nie zabraknie ich w koszyku kibica – dodaje.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Handel
Bruksela planuje podpisanie umowy z Mercosurem jeszcze w tym roku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama