Reklama

Mistrzostwa Europy we Francji. Piłkarskie Euro2016 sprzyja zakupom

Mistrzostwa Europy we Francji są szansą dla wielu branż na zwiększenie sprzedaży. Na żniwa liczą szczególnie producenci piwa, przekąsek i telewizorów.

Aktualizacja: 25.05.2016 06:25 Publikacja: 24.05.2016 21:00

Foto: 123RF

Do Euro2016 pozostały już tylko niespełna trzy tygodnie. Półki sklepowe zaczynają się więc uginać pod produktami, które tradycyjnie sprzedają się w dużych ilościach w czasie piłkarskich rozgrywek.

- Sieci handlowe znakomicie przygotowały się do Mistrzostw - mówi Marek Moczulski, prezes spółki Bakalland, lidera polskiego rynku bakalii. -  Także nasze bakalie i popcorn obecne będą np. na wyspach tematycznych. Specjalnie z okazji Euro 2016 przygotowaliśmy ekspozytory z layoutami piłkarskimi – wysypniki na popcorn i standy dla batonów. Odnotowaliśmy także bardzo pozytywne przyjęcie przez sieci handlowe nowej linii przekąsek bakaliowych – na pewno nie zabraknie ich w koszyku kibica – dodaje.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama