fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Jubilerzy idą ze sklepami w teren

Fotorzepa, Marcin Łobaczewski
Celem sieci są coraz mniejsze miasta, wszędzie są bowiem klienci gotowi zapłacić za prezent na specjalne okazje.

Duże sieci jubilerskie nadal szukają pomysłów na ekspansję. niezależnych placówek jednak ubywa.

Zmianę podejścia do rynku najbardziej widać po sieci W.Kruk. Jeszcze za czasów rządów rodziny Kruk marka nie pojawiała się nawet w dużych centrach handlowych w największych aglomeracjach, jeśli miały zbyt masowy wizerunek.

Odkąd sieć trafiła do odzieżowej grupy Vistula, podejście do rynku się zmieniło, a w ostatnich kwartałach widać to jeszcze wyraźniej. W 2017 r. pod marką ruszyły pierwsze trzy salony w systemie franczyzowym. Na start wybrano Siedlce, Bełchatów i Puławy, a plan na ten rok zakłada uruchomienie w tym systemie pięciu–sześciu kolejnych salonów.

– Mamy ambitne plany, a mniejsze miasta z ok. 50 tys. mieszkańców to nasz obecny cel – mówi Grzegorz Pilch, prezes Vistula Group. – Polacy się bogacą, chcą kupować więcej produktów biżuteryjnych, a trend widać nie tylko w dużych aglomeracjach, ale też w całym kraju. Dlatego doceniając potencjał tyc...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA