fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ekonomia

McDonald's zmienia opakowania

materiały prasowe
Nowe opakowania minimalistyczną grafiką sugerują zawartość.

Fastfoodowy gigant stopniowo zmienia opakowania swoich produktów. Nowe opakowania mają wygląd zaprojektowany przez firmę Pearlfisher. Na razie nowe opakowania pojawiły się na niektórych rynkach – z ważniejszych to Australia i Nowa Zelandia, jednak od jesieni 2020 roku mają być wprowadzane w kolejnych krajach.

Nowe grafiki są minimalistyczne – pudełko Big Maca ma obrazek przedstawiający symbolicznie sezamową bułkę, sałatę, mięso i ser, papier w który zawijany jest Egg McMuffin ma na sobie żółte koło symbolizujące żółtko, a opakowanie burgera rybnego przedstawia morskie fale. Z kolei kubek na napoje ma na sobie symboliczne kostki lodu. Zdaniem projektantów taki projekt ma być też użyteczny dla pracowników lokali sieci i ułatwić im kompletowanie zamówień.

- Piękno jest w prostocie kultowych pozycji menu McDonald's. Naszym celem było odnalezienie najbardziej rozpoznawalnego i kultowego wyrażenia każdego z nich – mówił, cytowany przez serwis Designboom.com, dyrektor kreatywny Pearlfisher Matt Sia.

Poprzednia zmiana opakowań miała miejsce w 2016 roku. Wtedy McDonald's wprowadził jaśniejszą typografię i mocniej zaakcentował swoje logo czyli słynne złote łuki.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA