Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.03.2019 20:00 Publikacja: 14.03.2019 20:00
Jak dziś buduje się markę? Jak umiejętnie się promować? – zastanawiać się będą uczestnicy EKS w Krakowie
Foto: AdobeStock
Strategia lokalnych władz, która ma prowadzić do budowania marki samorządu w środowisku międzynarodowym, może się opierać na różnych działaniach, począwszy od udziału w targach, organizacji misji ekonomicznych, forów i spotkań B2B. Nie od dzisiaj wiadomo też, że jednym z najlepszych ambasadorów kraju czy regionu są kultura oraz internacjonalizacja uczelni.
Podczas V Europejskiego Kongresu Samorządów w Krakowie (8–9 kwietnia) w ramach panelu „Jak zaistnieć na rynku globalnym i pozyskać zagranicznych inwestorów" będzie o tym dyskutować międzynarodowe grono przedstawicieli biznesu i samorządu, między innymi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego, Marc Puyuelo, menedżer ds. promocji inwestycji zagranicznych, Catalonia Trade & Investment Agency (Hiszpania), David Ebralidze, członek zarządu, Tbilinvest (Gruzja), i Rafal Solecki, dyrektor Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Gwałtowny spadek poziomu Morza Kaspijskiego wpływa na porty, kurorty i dostawy ropy naftowej. Powoduje też katas...
Po ponad miesiącu od ogłoszenia w kancelarii premiera ruszyły prace nad wyborem prezesa Urzędu Komunikacji Elekt...
Sztuczna inteligencja zaczyna wypierać programistów, prezydent Karol Nawrocki wetuje ustawę wiatrakową, a europe...
Nowy moskwicz, który miał być rosyjską odpowiedzią na opuszczenie Rosji przez zachodnie koncerny motoryzacyjne,...
W 2024 r. eksport polskiego uzbrojenia liczony był w miliardach złotych. Jednak państwo powinno zrobić więcej, b...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas