Aktualizacja: 14.03.2019 20:00 Publikacja: 14.03.2019 20:00
Jak dziś buduje się markę? Jak umiejętnie się promować? – zastanawiać się będą uczestnicy EKS w Krakowie
Foto: AdobeStock
Strategia lokalnych władz, która ma prowadzić do budowania marki samorządu w środowisku międzynarodowym, może się opierać na różnych działaniach, począwszy od udziału w targach, organizacji misji ekonomicznych, forów i spotkań B2B. Nie od dzisiaj wiadomo też, że jednym z najlepszych ambasadorów kraju czy regionu są kultura oraz internacjonalizacja uczelni.
Podczas V Europejskiego Kongresu Samorządów w Krakowie (8–9 kwietnia) w ramach panelu „Jak zaistnieć na rynku globalnym i pozyskać zagranicznych inwestorów" będzie o tym dyskutować międzynarodowe grono przedstawicieli biznesu i samorządu, między innymi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego, Marc Puyuelo, menedżer ds. promocji inwestycji zagranicznych, Catalonia Trade & Investment Agency (Hiszpania), David Ebralidze, członek zarządu, Tbilinvest (Gruzja), i Rafal Solecki, dyrektor Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas