Laptopy, tablety i smartfony służą do realizacji wielu zadań w życiu codziennym: transakcji bankowych, ubezpieczeń, rezerwacji hoteli, zakupów. Ich rola rośnie, bo czynią życie wygodniejszym. Załatwienie sprawy szybko i sprawnie jest kluczowe dla zadowolenia klienta i przywiązuje do oferującej je firmy lub marki. Wykorzystują to banki, firmy ubezpieczeniowe i sklepy internetowe, budując lojalność klientów.
Obowiązkiem państwa jest zapewnienie obywatelom i firmom efektywnego kontaktu z instytucjami publicznymi, który nie tylko pozwoli sprawnie załatwić sprawy urzędowe, ale i wzmocni poczucie przynależności państwowej. Przyjazne państwo to takie, w którym obywatel ma poczucie podmiotowości i satysfakcji z kontaktu z instytucjami publicznymi.
Podsumowując dwa lata kierowania resortem cyfryzacji, min. Anna Streżyńska (przed dymisją – red.) mówiła o 46 projektach tego urzędu. W najważniejszych z nich, wymienionych podczas konferencji prasowej w listopadzie, ni...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.