Reklama
Rozwiń
Reklama

Google najdroższy, Amazon najwięcej zyskuje na wartości

Wyceniany na do 245,6 mld USA Google po raz drugi z rzędu otwiera ranking stu najcenniejszych marek świata BrandZ Top100 opracowany przez grupę mediową WPP i firmę badawczą Kantar Millward Brown.

Aktualizacja: 06.06.2017 10:27 Publikacja: 06.06.2017 10:12

Foto: Pixabay

Czołówkę tegorocznego rankingu zdominowali przedstawiciele sektora nowych technologii. To oni - podobnie jak przed rokiem, choć w nieco innym składzie- tworzą pierwszą piątkę najdroższych znaków towarowych; Google, Apple, Microsoft, Amazon i Facebook. Razem tworzą jedną czwartą wartości całego zestawienia.

Każda z marek z pierwszej piątki jest dzisiaj wyceniana wyżej niż rok wcześniej, ale największym wzrostem wartości (i to w skali całego rankingu) może się pochwalić Amazon. Gigant e-handlu i usług IT jest dziś wart 139,3 mld dolarów, o 40,3 mld dolarów (41 proc.) więcej niż rok wcześniej, co pozwoliło mu awansować na czwarte miejsce z siódmego w ub. roku.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama