#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: W naszych hotelach dziecko jest VIPem

Hotele Przyjazne Rodzinie kompleksowo odpowiadają na potrzeby rodzin. Na taką skalę w Europie jest to unikalny projekt, jeśli nie jedyny – mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 13.04.2017 13:03 Publikacja: 13.04.2017 12:59

#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: W naszych hotelach dziecko jest VIPem

Foto: tv.rp.pl

Hamerska przyznała, że jako Polacy jesteśmy coraz bardziej wygodni i niekoniecznie musimy spędzać święta tylko siedząc przy stole rodzinnym.

- Jeszcze 20 lat temu było nie do pomyślenia, żeby gdzieś jechać i nie zanocować u rodziny lub znajomych. Teraz jest odwrotnie – mówiła.

- Hotele przygotowują bardzo ciekawe pakiety rodzinne dedykowane na święta. Te pakiety w najlepszych hotelach w lutym były już praktycznie sprzedane. To pokazuje, że zaczynamy szukać tego wypoczynku z dużo większym wyprzedzeniem – dodała.

Gość zauważyła, że mamy świadomość, iż zakup z wyprzedzeniem to są lepsze ceny, lepsza oferta i większy wybór.

- W hotelarstwie jest first minute i im wcześniej kupujemy, tym mamy lepsze warunki i możliwość negocjacji. Hotelom zależy, żeby jak najszybciej sprzedać ofertę - tłumaczyła Hamerska.

- W ubiegłym roku wydawało mi się, że bardzo wcześnie są rezerwowane wakacje. W tym roku jest to jeszcze wcześniej – dodała.

Zaznaczyła, że w Hotelach Przyjaznych Rodzinie właściwie już zostały ostatnie miejsca. - W hotelach przygotowanych na pobyt rodzin za chwilę tych miejsc nie będzie. Za chwilę te hotele będą myślały o ofercie jesiennej - mówiła Hamerska.

- Nie doceniamy pory od połowy sierpnia, wrześnie i października. Wtedy też jest czas na odpoczynek i oferty są dużo atrakcyjniejsze cenowo – dodała.

Gość zauważyła, że coraz popularniejsze są wyjazdy z psem. - Hotele świetnie zareagowały na naszą inicjatywę – mówiła.

- Hotelarze szybko reagują na potrzeby rynku i mają oferty jedne z najlepszych w Europie jeżeli chodzi o kompleksowość oferty – dodała.

Hamerska zaznaczyła, że z hoteli o których mówimy korzystają głównie Polacy. - To jest efekt wzrostu poziomu zamożności i hotel stał się dostępny – oceniła.

- Przyjeżdżają też goście z zagranicy, albo cudzoziemcy, którzy pracują w Polsce. Są to szczególnie rodziny z dziećmi, bo doceniają naszą ofertę rodzinną i to, że hotel jest przygotowany szczegółowo do pobytu z dziećmi – dodała.

Gość przypomniała, że 9 lat już trwa projekt Hotel Przyjazny Rodzinie. - Działamy jako sieć hotelowa. To jest nowy model biznesowy, współpracują konkurenci i to działa. Marka jest rozpoznawalna, a rodzice mają gwarancję, że hotel jest po audycie, ma aktualny certyfikat i oprócz wyposażenia będzie odpowiednie podejście – tłumaczyła.

- Dziecko jest dla nas VIPem i dzieci coraz częściej decydują o tym dokąd rodzice wyjeżdżają. Często wracają do danego hotelu z powodu tego, że np. była fantastyczna animatorka, albo kelner miał szczególne podejście. Dzieci to już jest bardzo ważna grupa konsumentów – podsumowała Hamerska.

Hamerska przyznała, że jako Polacy jesteśmy coraz bardziej wygodni i niekoniecznie musimy spędzać święta tylko siedząc przy stole rodzinnym.

- Jeszcze 20 lat temu było nie do pomyślenia, żeby gdzieś jechać i nie zanocować u rodziny lub znajomych. Teraz jest odwrotnie – mówiła.

Pozostało 89% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Rośnie rola narzędzi informatycznych w audycie
Materiał partnera
Rynek audytorski obecnie charakteryzuje się znaczącym wzrostem
Materiał partnera
Ceny za audyt będą rosły
Materiał partnera
Transparentny rynek kapitałowy
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Materiał partnera
Czy to jest koniec audytu w obecnej postaci?