Reklama
Rozwiń
Reklama

O cyberbezpieczeństwo muszą zadbać obie strony

Z bankowości internetowej korzysta już 15 mln Polaków, a blisko połowa z tego grona robi operacje finansowe przez aplikacje mobilne. Za tempem, w jakim technologie wchodzą do naszych portfeli, musi nadążać dbałość o bezpieczeństwo.

Publikacja: 10.11.2016 07:41

Foto: 123RF

Cel strategiczny: bezpieczeństwo

Banki coraz częściej ostrzegają klientów przed pojawiającymi się cyberzagrożeniami, a skuteczna komunikacja z użytkownikami to jeden z kluczowych elementów ich polityki. Najnowszy przykład? Właśnie nowe technologie i cyberbezpieczeństwo to jeden z punktów ogłoszonej w ubiegłym tygodniu strategii PKO BP. To ważne, zwłaszcza że banki stają się też bramą do e-administracji.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama