Reklama

O cyberbezpieczeństwo muszą zadbać obie strony

Z bankowości internetowej korzysta już 15 mln Polaków, a blisko połowa z tego grona robi operacje finansowe przez aplikacje mobilne. Za tempem, w jakim technologie wchodzą do naszych portfeli, musi nadążać dbałość o bezpieczeństwo.

Publikacja: 10.11.2016 07:41

Foto: 123RF

Cel strategiczny: bezpieczeństwo

Banki coraz częściej ostrzegają klientów przed pojawiającymi się cyberzagrożeniami, a skuteczna komunikacja z użytkownikami to jeden z kluczowych elementów ich polityki. Najnowszy przykład? Właśnie nowe technologie i cyberbezpieczeństwo to jeden z punktów ogłoszonej w ubiegłym tygodniu strategii PKO BP. To ważne, zwłaszcza że banki stają się też bramą do e-administracji.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Rosjanie uciekają z banków przed Putinem. Wracają pończochy i czarny rynek
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Agata Kornhauser-Duda dostała pracę w NBP? Bank centralny dementuje doniesienia
Banki
BGK kredytuje kolejny afrykański rząd
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Austriacka Grupa Erste: Od 200 lat buduje zaufanie, teraz inwestuje w Polsce
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama