Reklama

Polskie firmy cukiernicze muszą postawić na eksport

Producenci słodyczy muszą stawiać przede wszystkim na eksport, jeżeli chcą nadal rozwijać się w szybkim tempie. Duży potencjał mają szczególnie rynki Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

Aktualizacja: 29.11.2016 23:04 Publikacja: 29.11.2016 19:43

Foto: 123RF

O niemal 2 proc. może się zwiększać popyt na słodycze w Polsce w najbliższych kilku latach – szacuje firma KPMG w Polsce.

– Produktami, które mają najlepsze perspektywy i kontynuują wyraźny trend wzrostowy, są wyroby czekoladowe – mówi Rafał Wiza, partner w dziale audytu, szef zespołu private equity w KPMG w Polsce. – Ich spożycie w Polsce jest jednak nadal znacznie niższe niż w wielu krajach Unii Europejskiej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Reklama
Reklama