Pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości

Pierwszy raz w historii dziennika „Rzeczpospolita” zrealizowano akcję marketingową łączącą reklamę w prasie z technologią rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Publikacja: 23.11.2018 11:57

W ramach kampanii przygotowano specjalną, darmową aplikację PZL-Świdnik AR, za pomocą której użytkownicy mogą oglądać w akcji autentyczne modele śmigłowców produkowanych przez PZL-Świdnik. Inauguracja aplikacji odbyła się 15 listopada 2018 roku na Kongresie 590 w Rzeszowie. Tego dnia w dzienniku „Rzeczpospolita”, znalazła się publikacja poświęcona dwóm sztandarowym maszynom PZL-Świdnik, wraz z ich zdjęciami. Po zbliżeniu telefonu do zdjęć w gazecie, na gazecie pojawiały się wirtualne modele śmigłowców. Czytelnicy mogli zobaczyć jak śmigłowce latają i strzelają. Dzisiaj aplikacja umożliwia oglądanie śmigłowców po zbliżeniu telefonu do zdjęć, które można pobrać przy jej uruchamianiu. Kampania została zrealizowana przez agencję eContentLAB dla firmy PZL-Świdnik, producenta śmigłowców bojowych.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Wydarzenia
Nie mogłem uwierzyć w to, co widzę
Wydarzenia
Polscy eksporterzy podbijają kolejne rynki. Przedsiębiorco, skorzystaj ze wsparcia w ekspansji zagranicznej!
Materiał Promocyjny
Jakie możliwości rozwoju ma Twój biznes za granicą? Poznaj krajowe programy, które wspierają rodzime marki
Wydarzenia
Żurek, bigos, gęś czy kaczka – w lokalach w całym kraju rusza Tydzień Kuchni Polskiej
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?