Reklama
Rozwiń
Reklama

Spór o media publiczne w kampanii prezydenckiej

Sytuacja publicznych nadawców po raz kolejny zajmuje zarówno rządzącą koalicję, jak i polityków opozycji.

Aktualizacja: 19.05.2020 06:21 Publikacja: 18.05.2020 18:56

Szymon Hołownia przedstawił własną „listę przebojów politycznych”

Szymon Hołownia przedstawił własną „listę przebojów politycznych”

Foto: Reporter, Adam Burakowski

Drugi raz w ostatnich miesiącach wydarzenia wokół mediów publicznych stają się tematem bieżącej polityki. Poprzednio kwestia finansowania TVP doprowadziła do pierwszego w tym roku poważnego przesilenia politycznego w ekipie rządzącej. Teraz media publiczne ponownie są w centrum uwagi za sprawą wydarzeń wokół radiowej Trójki. Ale nasi rozmówcy przestrzegają przed porównywaniem tych wydarzeń, chociaż politycy Zjednoczonej Prawicy zdążyli już w różny sposób odnieść się do sprawy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama