Jak zaprojetować markę, produkt, stronę www lub oddział naszej firmy w taki sposób, aby dostarczyć jak najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom i klientom? Jak projektować nowe rozwiązania, żeby przynosiły nie tylko ekonomiczny dochód, ale i pożytek dla społeczności, do których są skierowane?
Wielkimi krokami zbliża się siódma edycja UX Poland, jednej z największych konferencji UX w Europie. Przez cztery dni, od 11 do 14 kwietnia, projektanci, profesjonaliści i laicy UX oraz przedsiębiorcy wezmą udział w specjalnie wyselekcjonowanych 16 wykładach i 8 całodniowych warsztatach, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania.
W ciągu sześciu poprzednich edycji konferencja UX Poland gościła ponad dwa tysiące uczestników, którzy mogli się spotkać z ponad setką światowej sławy specjalistów branży UX (z ang. user experience) i HX (z ang. human experience) ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Afryki, krajów Bliskiego Wschodu oraz z Australii.
Każdego roku wydarzenie to odbywa się w innym, wyjątkowym miejscu na terenie Warszawy. Tym razem organizator, firma uselab, zaprosi uczestników do Centrum Nauki Kopernik, położonego nad brzegiem Wisły.
Od specjalistów dla specjalistów