Reklama

FairSquare – platforma sprzedażowa także dla usług

Specjaliści są zgodni, że ten rok będzie należał do e-commerce. W 2014 roku wg Forbesa Polacy wydali w internecie ponad 10 mld dolarów. W tym roku rola e-commerce i popularyzacja m-commerce będą jeszcze większe. Warto, by w tym wielkim torcie kawałek ugryźli także usługodawcy. Na rynku pojawiło się dla nich dobre i rentowne rozwiązanie.

Publikacja: 12.03.2015 14:37

FairSquare – platforma sprzedażowa także dla usług

Foto: Materiał partnera

Rynek handlu za pośrednictwem internetu rozwija się niezwykle gwałtownie, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Potwierdzają to liczby: w ciągu ostatnich pięciu lat liczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła aż o 43%. Wśród nich dominują oferujące kosmetyki, produkty dla dzieci, odzież i obuwie oraz sprzęt AGD i RTV (

zobacz raport

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama