Reklama
Rozwiń
Reklama

FairSquare – platforma sprzedażowa także dla usług

Specjaliści są zgodni, że ten rok będzie należał do e-commerce. W 2014 roku wg Forbesa Polacy wydali w internecie ponad 10 mld dolarów. W tym roku rola e-commerce i popularyzacja m-commerce będą jeszcze większe. Warto, by w tym wielkim torcie kawałek ugryźli także usługodawcy. Na rynku pojawiło się dla nich dobre i rentowne rozwiązanie.

Publikacja: 12.03.2015 14:37

FairSquare – platforma sprzedażowa także dla usług

Foto: Materiał partnera

Rynek handlu za pośrednictwem internetu rozwija się niezwykle gwałtownie, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Potwierdzają to liczby: w ciągu ostatnich pięciu lat liczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła aż o 43%. Wśród nich dominują oferujące kosmetyki, produkty dla dzieci, odzież i obuwie oraz sprzęt AGD i RTV (

zobacz raport

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama