Reklama

FairSquare – platforma sprzedażowa także dla usług

Specjaliści są zgodni, że ten rok będzie należał do e-commerce. W 2014 roku wg Forbesa Polacy wydali w internecie ponad 10 mld dolarów. W tym roku rola e-commerce i popularyzacja m-commerce będą jeszcze większe. Warto, by w tym wielkim torcie kawałek ugryźli także usługodawcy. Na rynku pojawiło się dla nich dobre i rentowne rozwiązanie.

Publikacja: 12.03.2015 14:37

FairSquare – platforma sprzedażowa także dla usług

Foto: Materiał partnera

Rynek handlu za pośrednictwem internetu rozwija się niezwykle gwałtownie, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Potwierdzają to liczby: w ciągu ostatnich pięciu lat liczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła aż o 43%. Wśród nich dominują oferujące kosmetyki, produkty dla dzieci, odzież i obuwie oraz sprzęt AGD i RTV (

zobacz raport

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Od taksówkarza Yellow Cab do komisarza transportu Nowego Jorku: Ydanis Rodriguez wystąpi w Katowicach na KNM 2025
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Wydarzenia Gospodarcze
Kosmos jako narzędzie bezpieczeństwa i odporności systemowej
Reklama
Reklama