Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.02.2017 19:55 Publikacja: 27.02.2017 19:02
Foto: materiały prasowe
Rz: Coraz więcej polskich firm stara się wypromować swoje marki za granicą. Czy jest szansa, że z czasem staną się one na tyle globalne i cenne, by trafić do światowych rankingów?
Jacek Kall: Kiedyś tak, choć jeszcze długa droga przed nami. Na razie w globalnych rankingach dominują marki amerykańskie. Tych z Europy nie ma tam zbyt wiele. Na przykład w rankingu BrandZ mniej więcej dwie trzecie wartości generują marki z USA. Kluczem do tego, by trafić do globalnych rankingów, jest spełnienie kilku warunków. Jednym z nich jest odpowiednio długa obecność na rynku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kongres Nowej Mobilności, czyli największe w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone zrównoważonemu tr...
Choć na świecie nie brakuje prestiżowych imprez dotyczących branży zbrojeniowej, to właśnie Kielce od lat pozost...
Wspólne europejskie zamówienia są nie tylko tańsze, ale także tworzą jednolite standardy technologiczne i intero...
Pilnie potrzebujemy stworzyć jednolity europejski rynek obrony. Wspólne zakupy obronne są nie tylko tańsze, ale...
O roli aplikacji bankowych w dostępie do usług publicznych i znaczeniu sztucznej inteligencji w ochronie danych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas