Reklama

Kancelaria DLA Piper doradcą Allegro.pl przy zamknięciu transakcji nabycia udziałów eBilet Polska

Transakcja nabycia większościowego pakietu udziałów w spółce eBilet Polska, liderze internetowej sprzedaży biletów w branży kulturalno-rozrywkowej w Polsce, przez Allegro.pl została zamknięta, a doradztwo prawne na rzecz Allegro.pl - szóstej pod względem wielkosci platformy handlowej w Europie - świadczyło warszawskie biuro kancelarii DLA Piper.

Publikacja: 31.05.2019 10:08

Michał Orzechowski i Jakub Domalik-Plakwicz

Foto: materiały prasowe

dgk

Sfinalizowanie transakcji nastąpiło po uzyskaniu zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Ze strony warszawskiego biura DLA Piper transakcja była prowadzona przez Jakuba Domalika-Plakwicza (Partner, Head of Private Equity Team), posiadającego wieloletnie doświadczenie w tego typu doradztwie, oraz Annę Chrabotę-Bajson (Associate). Zgłoszenie zamiaru koncentracji, jak również związane z tym postępowanie przed Prezesem UOKiK prowadzone były przez Michała Orzechowskiego (Counsel). Wsparcie w procesie zapewnił ponadto liczny zespół prawników warszawskiego biura DLA Piper.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama