Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 27.03.2020 09:05 Publikacja: 27.03.2020 08:48
Foto: materiały prasowe
Kotecka dotychczas była szefową marketingu ubezpieczyciela. Funkcję tę pełniła od 2016 roku. Wchodząc do zarządu Link4 dołącza do dwóch menedżerek - Agnieszki Wrońskiej i Katarzyny Wojdyły - kierujących firmą od 2016 r. Jednocześnie spółka przekazała informację, że na prośbę nowo powołanej członkini zarządu jej wynagrodzenie - pomimo awansu - pozostanie bez zmian.
Jak wskazuje Link4 w komunikacie, pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono m.in. rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki wzrósł z 460 mln do ponad 1 mld zł. W 2018 przedstawiciele branży ubezpieczeniowej i bankowej, a więc konkurenci, docenili Link4 w konkursie Kantara za „najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki" przyznając spółce nagrodę Lamparta.
Wzrost zysku do 6,2 mld zł, większe przychody ze sprzedaży ubezpieczeń, znacząco wyższa rentowność i dywidenda na poziomie 4,5 zł za akcję – takie cele wyznacza sobie PZU. Będzie też porządkowanie aktywów bankowych. Inwestorzy dobrze przyjęli te plany.
W której szafie było najwięcej trupów i jakie zbrodnie biznesowe popełniano w czasach zarządów PiS? O sprzedaży Alior Banku do Pekao i powrocie do korzeni biznesu ubezpieczeniowego. O podwyższeniu składki ubezpieczeniowej o 7,5 mld zł, a zysku o 1 mld zł do 2027 r. O tym, dlaczego PZU chce ubezpieczać polski atom i o potrzebie powszechnych ubezpieczeń klimatycznych. Artur Olech prezes PZU mówi o rozliczeniach z przeszłością i przyszłości spółki opisanej w nowej strategii.
Inwestorzy dobrze przyjęli ogłoszone w czwartek wyniki największego polskiego ubezpieczyciela. Jego akcje na warszawskiej giełdzie zyskały na zamknięciu notowań blisko 7 proc., podstawowe indeksy około 1,5 proc.
W wynikach PZU widać wprawdzie katastrofalną powódź na południu Polski, ale spadek zysku jest wyraźnie niższy od tego, którego obawiali się analitycy. Za nieco ponad tydzień poznamy strategię Grupy PZU na lata 2025-27.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Ogólnoeuropejski Indywidualny Produkt Emerytalny pojawił się w Polsce rok temu. Swoim uczestnikom przyniósł ponad 20 proc. zysku. Produkt ten cały czas oferuje jednak tylko jedna firma, która pozyskała dotąd 5 tys. aktywnych klientów.
Wiele obietnic pracowniczych zostało już zrealizowanych. Zabrakło jednak odważnych, kluczowych zmian w ubezpieczeniach społecznych.
Dochowanie staranności adwokata czy radcy prawnego monitoruje do pewnego stopnia jego samorząd, a dodatkową gwarancją dla klienta jest ich obowiązkowe OC.
Rozwój techniki czy motoryzacji, z drugiej strony rozwój rynku ubezpieczeń pojazdów mechanicznych i rynku napraw pojazdów mechanicznych, powoduje, że niekiedy pojawiają się wątpliwości co do zakresu odpowiedzialności ubezpieczyciela z tytułu ubezpieczenia obowiązkowego pojazdów mechanicznych. Wydaje się jednak, że pomimo tego rozwoju i nowych rozwiązań funkcjonujących we wspomnianych obszarach ponadczasowe pozostają wypowiedzi Sądu Najwyższego na ten temat.
Ogłoszenie upadłości nie prowadzi do wygaśnięcia czy rozwiązania umowy ubezpieczenia obowiązkowego ani do przedłużenia bytu prawnego takiej umowy. W pozostałych przypadkach decyzja może należeć do syndyka i sędziego komisarza.
Wzrost zysku do 6,2 mld zł, większe przychody ze sprzedaży ubezpieczeń, znacząco wyższa rentowność i dywidenda na poziomie 4,5 zł za akcję – takie cele wyznacza sobie PZU. Będzie też porządkowanie aktywów bankowych. Inwestorzy dobrze przyjęli te plany.
W której szafie było najwięcej trupów i jakie zbrodnie biznesowe popełniano w czasach zarządów PiS? O sprzedaży Alior Banku do Pekao i powrocie do korzeni biznesu ubezpieczeniowego. O podwyższeniu składki ubezpieczeniowej o 7,5 mld zł, a zysku o 1 mld zł do 2027 r. O tym, dlaczego PZU chce ubezpieczać polski atom i o potrzebie powszechnych ubezpieczeń klimatycznych. Artur Olech prezes PZU mówi o rozliczeniach z przeszłością i przyszłości spółki opisanej w nowej strategii.
Zmiana prawa ubezpieczenia OC komunikacyjnego wymaga zmiany podejścia uczestników na tym rynku, ubezpieczycieli i ubezpieczonych.
Pozorność umowy o pracę stanowi powód odmowy przez ZUS prawa do świadczeń z ubezpieczeń społecznych związanych z zatrudnieniem. Czy jest szansa na wygranie takiej sprawy w sądzie?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas